Finally!! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu Finally!! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu

Finally!!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

19 Februari 2013 | Nederland, Breda

Men zegt; "De uitgestelde bevrediging is de beste"

Nou laten we het hopen! Eindelijk is het dan zo ver en mag ook ik morgen richting mijn stage plek! Ik geloof dat op de exchange students na, ik de laatste ben van mijn opleiding die vertrekt! Maar zoals ik dus al zei, de uitgestelde bevrediging is de beste ;)

Vandaag is mijn laatste dagje in Nederland, ik ben momenteel in Rotterdam met mijn zusjes, vanavond komen er nog wat vriendinnetjes langs voor mijn verjaardag en afscheid, dan nog wat laatste dingen inpakken en reorganiseren en dan vertrekken moeders en ik morgen richting Dublin!

Zoooo veel zin in! ik lees al maanden lang verhalen van mijn mede studenten die zich vermaken in verre oorden als Curaçao, New York, London, Zuid Afrika, Spanje, Nicaragua, Ecuador, Hawaii, Australie, Bali etc etc. En dan eindelijk vertrek ik morgen naar het verre oord Ierland! hahah, ieder z'n ding toch ;)

De afgelopen week heb ik met hulp van fijne vrienden en familie mijn kamertje in Breda leeggemaakt, schoongemaakt en geschilderd aangezien ik die helaas op heb moeten zeggen. Verder heb ik ook afscheid moeten nemen van mijn baan en fijne collega's bij de H&M! Huis weg, baan weg, terug bij moeders inwonen en dat allemaal voor 6 maanden buitenland ;) Tussendoor heb ik ook nog een paar dagen carnaval gevierd en mijn verjaardag uiteraard aangezien ik alweer 24 kaasjes uit mocht blazen.

In Dublin verblijven mams en ik dus 3 nachtjes in Dublin en gaan langs alle musea, parken, markten, brouwerijen, winkels en Pubs! Lekker genieten!
Op zaterdag zal moeders terug vliegen naar NL en ga ik met de bus naar Glendalough, een stadje dat zo'n uur en twintig minuten rijden onder Dublin ligt. Daar zal ik worden opgehaald door Christopher en/of Teresa, de eigenaren van Footfalls (the company).

Zodra ik in Ierland ben zal ik een Ierse simkaart aanschaffen zodat jullie mij allemaal kunnen bereiken en ik jullie ;) Verder zal ik tegen de tijd dat ik in Trooperstown ben aangekomen jullie mijn post adres geven, zodat jullie me allemaal stapels met brieven en kaarten kunnen sturen!

Ik kan niet wachten tot ik weer lekker 6 maanden weg ben! Nieuw land met gezellig mensen, een cultuur die wel bij mij past, fijne rugby mannen en veel bier! Ik ben er klaar voor! haha.

De eerste die mij komt bezoeken is onze famous Lisa Collins, ze komt het weekend van St. Patricksday, 15 t/m 18 Maart, wat een giga feestdag is in Ierland zoals de meeste van jullie al wel weten.

Verder komt me zussie Chris me opzoeken in Mei en mijn ouders komen 2 weken over in Juni, die hebben een cottage geboekt aan de kust vlak bij mij.

Nu al leuke vooruitzichten dus! Ik hou jullie allemaal op de hoogte en wees niet getreurd, deze meid komt na 6 maanden heus wel weer terug naar Nederland hoor! No worries, moet me studie nog afmaken! Haha.

Liefs en een Dikke kus,

Runnee

  • 19 Februari 2013 - 13:53

    Mam:

    Super trots op mijn jongste spruit!! Weer een land erbij dat je kunt aankruisen op de wereldkaart!! Hoeveel moet/wil je er dan nog? Dikke kus.mam.

  • 19 Februari 2013 - 15:43

    Sharon Van Dissel:

    Zet m op schattie!!!

  • 19 Februari 2013 - 18:20

    Silvia:

    Fijne reis Renée en zal aan je denken xzzzz

  • 20 Februari 2013 - 06:54

    Hetty:

    Goede reis Renee... We zullen je weer verschrikkelijk missen... En strepen de dagen weg tot je weer trugkomt...doe iedereen de groeten van me in Ierland... Geniet van alles wat je mee mag/moet maken... Vrgr. Hetty xxx

  • 21 Februari 2013 - 05:32

    Yaar:

    Schat!
    Veel plezier, geniet ervan en zet 'm op!
    Denk aan mij en ons grote parkeerplaats-avontuur als je daar in je lekkere trui zit:)
    Liefs Yaar
    PS; ik heb het eerste bericht al bijgehouden, goed he:P

  • 21 Februari 2013 - 08:24

    Ingie :

    Heerlijk om dit eventjes snel te lezen op weg naar huis, geniet lekker mop!!!

  • 21 Februari 2013 - 08:24

    Ingie :

    Heerlijk om dit eventjes snel te lezen op weg naar huis, geniet lekker mop!!!

  • 24 Februari 2013 - 12:47

    Truus En Edward:

    Haaaaa Runnee,
    Leuk om je eerste bericht te lezen. We gaan je volgen hoor. Kom ook maar op met je adres, laten we hopen dat je genoeg ruimte hebt om de kilo's post op te slaan.
    Renee, we wensen je heel fijne tijd in Ierland en dat je er een heel goede leer-, werk- en genietervaring opdoet.

    Hartelijke groeten,
    Truus en Edward

  • 24 Februari 2013 - 22:55

    Jassie:

    hahah heerlijk! Kreeg al een lach op mn gezicht bij het lezen van de eerste zin ;)!
    Heeeeel veel plezier en succes runeetje! jij zit daar geloof ik echt op je plek! geniet ervan!
    dikke knuffel uit Sydney!

  • 25 Februari 2013 - 13:37

    Desiree:

    Zo alles even gelezen, sinds ik thuis ben van vakance! Moeders weg, dus nu begint het écht voor je! Genietse en ik zie je verhalen vast snel verschijnen;)! x

  • 25 Februari 2013 - 23:13

    Simone:

    Hee topper!! heel veel succes en plezier, met veel bier ;) xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Ireland!

Stage van 6 maanden in Ierland!

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2013

Bittersweet

22 Juli 2013

Wicklow way and the big surprise!

14 Juli 2013

Renee

02 Juli 2013

Vader en Moeke in het land!

07 Juni 2013

Living the good life!
Renee

If you discover the world around you, you will discover the world inside you!

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 72951

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 15 Augustus 2017

Azië & Nieuw Zeeland

11 Januari 2014 - 26 Mei 2014

South East Asia

06 Maart 2014 - 23 Maart 2014

Thesis Research

31 December 2013 - 07 Januari 2014

Dubai and Abu Dhabi

04 Maart 2013 - 04 September 2013

Ireland!

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Fieldtrip Bali

10 Februari 2009 - 28 Augustus 2009

Australie

Landen bezocht: