Het komt in zicht! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu Het komt in zicht! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu

Het komt in zicht!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

04 Januari 2013 | Nederland, Breda

Hallo allemaal!

Van 160 nachtjes slapen, naar nog maar 47 nachtjeKls slapen! Dat begint al aardig op te schieten!

Er zijn al enige mede studenten vertrokken richting hun stage bestemming maar helaas moet ik nog even wachten.

Maar er is ook goed nieuws! Vandaag heb ik mijn ticket geboekt! En ik kan jullie vertellen dat ik niet alleen ga, maar dat mijn moedertje mee gaat! Haha. Ik begin met mijn stage een weekje eerder, dus ik start al op 25 Februari, en vader kwam met het leuke idee om een weekendje Dublin te doen voordat ik met mijn stege begin! Dus zo gezegd zo gedaan en hebben mama en ik vandaag onze tickets en hotel geboekt en vertrekken wij 20 Februari richting Dublin! Daar zullen we 3 nachten verblijven in een super leuk hotelletje in hartje centrum van Dublin, in de Temple Bar area. Dat klinkt als muziek in mijn oren!

Zaterdag de 23e vliegt moeders dan weer terug naar Nederland en zal ik verder reizen naar mijn stage plaats.

Bijna alles is geregeld, ontslag brief getekend bij H&M waarvan mijn laatste werkdag 8 Februari zal zijn, mijn kamer is opgezegd die ik helaas niet mag onderverhuren en bijna alle papieren die nog getekend en opgestuurd moesten worden zijn verzonden op 1 na.

Dus nog maar een paar nachtjes slapen, nog even wat Spaanse herkansingen maken, carnaval vieren, 24 kaarsjes uitblazen en ik kan lekker voor 6 maanden weer vertoeven in een nieuw land en nieuwe cultuur! :D

Can't wat and keep you posted!

xx

• 04 Januari 2013 - 20:12

Tante C:

Wow Renée, wat een leuk begin van je stage, samen met je mama! Vorig jaar hebben Pim en ik (voor zijn dertigste verjaardag) Dublin bezocht en idd The Temple District is heel erg leuk! Veel plezier en voor nu, veel succes met je Spaans...

• 04 Januari 2013 - 20:59

Mam:

Je vergeet dat je ook nog je kamer moet ontruimen [in de opslag stoppen] en in dezelfde staat moet achterlaten.

• 04 Januari 2013 - 21:15

Inge:

Heerlijk ding ben je ook renee, lekker nu al posten! Zolang je het ook maar doet als je daar bent, en goed om te horen dat je zoveel zin hebt!! Nog lekker van het Bredaseleventje! Zie je snelllllll, want nu kan het nog :)

• 04 Januari 2013 - 22:15

Ruth:

Superrrr leuk! En gezellig zo met mam samen :D
    Ben benieuwd naar alle verhalen. xx