Het komt in zicht! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu Het komt in zicht! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu

Het komt in zicht!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

04 Januari 2013 | Nederland, Breda

Hallo allemaal!

Van 160 nachtjes slapen, naar nog maar 47 nachtjeKls slapen! Dat begint al aardig op te schieten!

Er zijn al enige mede studenten vertrokken richting hun stage bestemming maar helaas moet ik nog even wachten.

Maar er is ook goed nieuws! Vandaag heb ik mijn ticket geboekt! En ik kan jullie vertellen dat ik niet alleen ga, maar dat mijn moedertje mee gaat! Haha. Ik begin met mijn stage een weekje eerder, dus ik start al op 25 Februari, en vader kwam met het leuke idee om een weekendje Dublin te doen voordat ik met mijn stege begin! Dus zo gezegd zo gedaan en hebben mama en ik vandaag onze tickets en hotel geboekt en vertrekken wij 20 Februari richting Dublin! Daar zullen we 3 nachten verblijven in een super leuk hotelletje in hartje centrum van Dublin, in de Temple Bar area. Dat klinkt als muziek in mijn oren!

Zaterdag de 23e vliegt moeders dan weer terug naar Nederland en zal ik verder reizen naar mijn stage plaats.

Bijna alles is geregeld, ontslag brief getekend bij H&M waarvan mijn laatste werkdag 8 Februari zal zijn, mijn kamer is opgezegd die ik helaas niet mag onderverhuren en bijna alle papieren die nog getekend en opgestuurd moesten worden zijn verzonden op 1 na.

Dus nog maar een paar nachtjes slapen, nog even wat Spaanse herkansingen maken, carnaval vieren, 24 kaarsjes uitblazen en ik kan lekker voor 6 maanden weer vertoeven in een nieuw land en nieuwe cultuur! :D

Can't wat and keep you posted!

xx

  • 04 Januari 2013 - 20:12

    Tante C:

    Wow Renée, wat een leuk begin van je stage, samen met je mama! Vorig jaar hebben Pim en ik (voor zijn dertigste verjaardag) Dublin bezocht en idd The Temple District is heel erg leuk! Veel plezier en voor nu, veel succes met je Spaans...

  • 04 Januari 2013 - 20:59

    Mam:

    Je vergeet dat je ook nog je kamer moet ontruimen [in de opslag stoppen] en in dezelfde staat moet achterlaten.

  • 04 Januari 2013 - 21:15

    Inge:

    Heerlijk ding ben je ook renee, lekker nu al posten! Zolang je het ook maar doet als je daar bent, en goed om te horen dat je zoveel zin hebt!! Nog lekker van het Bredaseleventje! Zie je snelllllll, want nu kan het nog :)

  • 04 Januari 2013 - 22:15

    Ruth:

    Superrrr leuk! En gezellig zo met mam samen :D
    Ben benieuwd naar alle verhalen. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Ireland!

Stage van 6 maanden in Ierland!

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2013

Bittersweet

22 Juli 2013

Wicklow way and the big surprise!

14 Juli 2013

Renee

02 Juli 2013

Vader en Moeke in het land!

07 Juni 2013

Living the good life!
Renee

If you discover the world around you, you will discover the world inside you!

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 72963

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 15 Augustus 2017

Azië & Nieuw Zeeland

11 Januari 2014 - 26 Mei 2014

South East Asia

06 Maart 2014 - 23 Maart 2014

Thesis Research

31 December 2013 - 07 Januari 2014

Dubai and Abu Dhabi

04 Maart 2013 - 04 September 2013

Ireland!

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Fieldtrip Bali

10 Februari 2009 - 28 Augustus 2009

Australie

Landen bezocht: