Nog 160 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu Nog 160 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu

Nog 160 nachtjes slapen...

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

25 September 2012 | Nederland, Breda

Hallo allemaal!

Nog maar 160 nachtjes slapen en dan begin ik aan mijn stage in Wicklow Ireland!!

Ik zal werken bij een klein bedrijfje genaamd Footfalls die Guided/Escorted Walking Tours en vakanties organiseren in Ireland, Wales, Scotland en the Lake District. Ik zal me daar bezig houden met het creëren van de passende vakantie per toerist, de marketing afdeling, de website etc.

Het bedrijfje ligt in de zogenaamde "Garden" van Ierland, een mooi stukje natuur en ik zal verblijven in een Mobile home (sta caravan) naast het huis en kantoor van die mensen. Heb 2 slaapkamers, badkamertje, keukentje en woonkamer voor mijzelf wat wel zo prettig is. Het is gelegen onder Dublin en hopelijk zal ik me dan ook in Dublin regelmatig in de weekenden vermaken!!

De stage begint op maandag 4 Maart, maar ik zal waarschijnlijk al eerder richting het Noorden gaan om de boel daar een beetje te gaan ontdekken. (Mooi op tijd voor St. Patrick's day dus op 17 Maart). Ik zal daar 6 maanden gaan werken, cultuur snuiven van hoe de echte Ieren leven, veel in de pub rondhangen, nieuw accent aanleren, van de natuur/rust genieten, het land verkennen en ik neem aan weer een hele hoop leren!

Dus over een klein half jaar kunnen jullie mijn verhalen weer gaan volgen en dit keer niet vanuit een warm oord maar vanuit het mooie, koude regenachtige, interessante en prachtige Ierland! Ik ben benieuwd and I can't wait!!

Liefs Renee

• 25 September 2012 - 16:03

Tante C:

Hoi Renée,
    wat een leuk, nieuw avontuur ga je tegemoet!

Heel veel plezier, nu al met de voorbereidingen

x

• 25 September 2012 - 16:22

Mam:

Super mop!! In het voorjaar zijn wij er hoor!! Hebben we gelijk een goeie gids op onze wandelingen!

• 25 September 2012 - 17:37

Hetty:

Pff wij vonden het al spannend als wij stage konden lopen helemaal in Wagenberg...
    Veel plezier met de voorbereidingen en hou ons maar goed op de hoogte van alles... Dat hebben wij graag...
    Vrgr. Hetty

• 25 September 2012 - 18:00

Ruth:

Ik wil ook naar Ierland!!!

Super mooi land met hele lieve mensen en ik weet dat je er een top tijd gaat hebben! xx

• 26 September 2012 - 09:34

Gerda:

Wens je een heerlijke tijd, je gaat naar een mooi land, prachtige omgeving, veel kroegen en jou kennende voel je je snel thuis. Gelukkig ook genoeg ruimte voor familie en vrienden om even een weekendje bij je op bezoek te komen!