Foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renee Weijde - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renee Weijde - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

16 Februari 2009 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Jullie zullen vast denken " wat is renee vaak op het internet" maar dat omdat ik hier in mijn hostel gratis kan internetten:D Ik hoorde dat er nogal vraag was naar foto's van mij! haha dus ik heb er een aantal op mijn hyves pagina gezet.

www.just-me-renee.hyves.nl Dan staan ze onder foto's en dan de map Australie.

• 16 Februari 2009 - 04:42

Mam:

Zal zo op je hyves kijken.Had wel een verslag van je marktbezoek verwacht.Vergeet je niet aan een koala te ruiken voor Henny?
    Kus mam.

• 16 Februari 2009 - 04:50

Ruth:

leuk skatje,
    Dus niet je pi-mates gebruiken op straat want je krijgt een boeten van $500,- !!
    hihi
    liefs

• 16 Februari 2009 - 04:55

Mam:

Je moet wel lid zijn van hyves, anders kun je ze niet bekijken.Waarom zet je ze dus niet gewoon hierop?

• 16 Februari 2009 - 05:10

Hetty:

Ghee renee

wij vinden het helemaal niet errug dat je vaak op internet zit.:)
    Kzz

• 16 Februari 2009 - 07:19

Claire:

haa reneetje,

leuke foto's joh doe er maar lekker veel maken en uploaden.

Kus

• 16 Februari 2009 - 07:27

Lenneke:

YAY! Eindelijk foto's! Leuk joh! Moest wel even lachen bij die foto van de "Hello Kitty" winkel... :D Toen heb je vast wel even aan ons moeten denken! Die met dat bord van "niet plassen" is ook hilarisch trouwens, haha!

XXX Lenneke

• 16 Februari 2009 - 12:33

Mam:

Je vader heeft je via de cadeaushop van deze site geld gestort voor 200 foto's! Bofkont!! Zet je ze er nu op? kus mam.

• 16 Februari 2009 - 13:36

Ruud :

Hey Renee vette foto's joh echt gaaf wat je doet :D Leuke foto's ook. Ik hou je berichten keurig bij ;)

groetjes je ex collega

• 16 Februari 2009 - 14:41

Janka:

leuk die foto's
    mag je vaker doen een beetje beeld bij je tekst is altijd leuk je mams moet maar even door bijten om op hyves te komen(hi,hi,hi)
    liefs janka

• 17 Februari 2009 - 16:42

Linda En De Rest:

Hai Renee, heel veel plezier en hopelijk wat beter weer. Wij dachten maar dat het zulk mooi weer was! Ik heb de foto's via de meiden bekeken. Ik heb zelf geen hyves!

• 18 Februari 2009 - 13:17

Serieeeeeeeeeeen:

Heej meiske van me
    hoe is het allemaal...
    ik mis je al hoor!!!
    hoop dat je snel terug bent hahahah nee grappie hoor... ik belde je net maar volgens mij was het daar nacht ghihihi... ik probeer je de volgende x wel weer te bellen... ik hoop dat het allemaal goed met je gaat en we bellen snel heee...
    Dikke kuSssssssss serena