Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renee Weijde - WaarBenJij.nu Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renee Weijde - WaarBenJij.nu

Sydney!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

15 Februari 2009 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Aller eerst, " Arine nog GEFELICITEERD me je verjaardag! Was het een leuk feestje?"

Zoals ik al vermeld had ben ik dus veilig aangekomen in Syndey. 1 ding, het regent hier nog harder dan in Nederland! Beetje jammer:s Vanaf maandag zou het beter weer worden!

Het hostel is echt hardstikke mooi en schoon, ik sliep eerst met 2 britse meisjes van 19 jaar en 1 britse vrouw van 53 jaar! (Die ENORM kan snurken!) Maar de meisjes zijn vanochtend vertrokken in daarvoor in de plaats zijn er nu 2 japanse meisjes, ik heb alleen nog niet echt met ze gesproken.

Gisteren hebben Angela, Ilse en ik een hoop geregeld op het " work and travel office" simkaart en dat soort dingen. Verder hebben we heerlijk aan de haven wat gedronken en er een rustig dagje van gemaakt aangezien we al om 06.30 uur waren geland! Ik was dan ook al rond 14.00 uur in slaap gevallen en werd om 08.00 uur wakker van die 53 jarige vrouw die herrie maakte!

Vandaag hebben Angela, Ilse en ik best veel gedaan. We hadden nog een gratis kaartje van een boottocht door de haven van Sydney, die boot stopte dan op veel plekken waar je uit en weer in kon stappen de hele dag door. Dus we hebben het opera huis gezien, botanische tuin, goverment house, harber bridge etc. Was errug gezellig!:D Was wel een lange dag dus we waren kappot toen we weer in het hostel aan kwamen (en ook doorweekt!)

Dus toen hebben we even onze kleren laten drogen en daarna zijn we avond gaan eten, en s avonds de kroeg in voor mijn verjaardag:d Want bij jullie is het nog valentijsdag maar hier is het nu al de 15e:d YEAH! 20 jaartjes oud al weer!

Van de week (donderdag ofzo) vertrekken Angela en ik richting het noorden via de oostkust. Dus we hopen daar op wat beter weer! Maar wel gezellig dat we met z'n tweetjes zijn! We reizen samen tot aan Brisbane want zij gaat dan nog noorderlijker en ik vlieg vanuit Brisbane naar Nieuw Zeeland. Maar als het goed is zijn we weer rond ze zelfde tijd in Melbourne! Dus dat zou erg gezellig zijn!

De fotos komen snel maar het is nogal een gedoe, maar ik beloof dat ze er aan komen!

Morgen gaan Ilse, Angela en ik naar een grote markt en Lara (het meisje dat ik via internet heb ontmeot maar nog nooit gezien heb) gaat ook mee:d super gezezellig en dan zie ik haar voor het eerst!

tot snel allemaal en blijf vooral leuke berichtjes sturen!

Kus

  • 14 Februari 2009 - 13:57

    Boyd:

    first! Ik hou van je sgatje!

  • 14 Februari 2009 - 14:02

    Mam:

    van harte gefeliciteerd schat. Goed he, dat ik precies om 24 uur jouw tijd belde.Je verstond me helaas niet met die herrie in die kroeg.Maakt niet uit.kus mam.

  • 14 Februari 2009 - 14:37

    Oma:

    Lieve Renée. Hier is oma op een afstandje want je bent nu wel heel erg ver weg. Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag. Je kado heb je al gehad dus geniet er maar van! Ik kan niet indenken dat je nu zover weg bent. In mijn gedachten ben ik met je mee gevlogen. Het was in Singapore geweldig las ik, en bij de botanische tuinen. Mama en Chris hebben me vanmiddag meegnomen in de rolstoel. Het is heerlijk gezond weer. Hier valbij het tehuis is een frietboer, daar hebben we een frietje met een kroket gegegeten. Om 2 uur hebben we in het tehuis koffie met gebak omdat het zaterdag is. Ik heb een mooie bos met bloemen op tafel staan van Staza. Die is vanmorgen geweest. Dikke kus van Oma.

  • 14 Februari 2009 - 14:38

    Chris:

    Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Renéehee, happy birthday to you!!!!!!!!!!!!!!!!! Kus.

  • 14 Februari 2009 - 14:56

    Ariene En Jan:

    Proficiat!!!!!!Volgens mij heb je het wel leuk daar.Dank voor je felicitatie. Mijn feestje was heel erg gezellig.Groetjes

  • 14 Februari 2009 - 15:14

    Tante C:

    Hoi Renée, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Grappig dat je moeder belde en jij in de kroeg stond. Ik herinner me dat mij iets dergelijks overkwam: 20 jaar geleden stond ík in een Amsterdamse kroeg en werd daar gebeld dat jij geboren was! Heel veel plezier, x tante C

  • 14 Februari 2009 - 15:26

    Jan En Ariene:

    volgend jaar wordt rond deze tijd ben je 21 jaar en ben je eindelijk volwassen. Wij zien daar naar uit. Maar houden van je zoals je nu bent en wensen je een groots jaar toe met heel veel pre volwassen belevenissen en natuur lijk heerlijke ervaringen.
    Geniet van de tijd. Heb je proberen te bellen en zelfs met 064 ervoor was het antwoord niet wat we ervan verwachten.

  • 14 Februari 2009 - 15:57

    P.A.v.d. Weijde:

    Lieve Renee,
    Fijn dat je het zo naar de zin hebt. Jammer dat het zo regent, maar de temperatuur zal wel goed zijn. Hierbij feliciteren oma en ik je met je 20ste verjaardag.
    Veel plezier,
    oma en opa

  • 14 Februari 2009 - 16:15

    Ruth:

    Nog een keer over de mail: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! liefs

  • 14 Februari 2009 - 16:24

    Melissa:

    Lieve Renee

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van, maar dat zal best wel lukken. Fijn dat de heenreis goed verlopen is en dat je nu kan beginnen aan dat spannende avontuur!

  • 14 Februari 2009 - 16:25

    Linda:

    Hey Renee

    Jij bent al jarig natuurlijk!!
    Nou proficiat meid met je verjaardag maak er een leuk feestje van.
    XX Linda

  • 14 Februari 2009 - 16:42

    Mam:

    Jan het nummer is: 00 61 449666250. Weet wel dat het daar 10 uur later is!!!!Dus daar is het nu allang 16 Februarie.Ellen.

  • 14 Februari 2009 - 17:21

    Lenneke:

    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Dat zal me een onvergetelijke verjaardag worden zo in Australië. Veel plezier vandaag! Nou ja, niet alleen vandaag natuurlijk... :-)

    Leuk detail misschien: hier in het o zo regenachtige Nederland was het vandaag gewoon zonnig en droog! Muwhaha! ;-) Maar goed, dat weegt natuurlijk bij lange na niet op tegen gewoon Australië. Of het daar nu pijpenstelen regent of niet.

    XXX Lenneke

  • 14 Februari 2009 - 18:30

    Alma:

    Renée, van harte gefeliciteerd met je 20ste verjaardag. En dat te vieren in zo'n omgeving. Lijkt me helemaal geweldig!! Ben best een beetje jaloers op je. Geniet er met volle teugen van!!!!!
    Alma en de rest!!!!

  • 14 Februari 2009 - 18:51

    Maarten En Lot:

    Hoi nichtje,

    Fijn dat alles goed gaat. Je moet ff een picasaweb.com profiel aanmaken, daar kan je supersnel foto's uploaden en zet je de link gewoon in je blog op deze site. Doe ik ook.
    Hier alles bueno! Lot en ik zijn vandaag lekker London in geweest. Valentijnsdag gevierd! Spreek je snel!

    x

  • 14 Februari 2009 - 18:52

    Maarten En Lot:

    Oh en gefeliciteerd natuurlijk!! x

  • 15 Februari 2009 - 05:00

    Albert:

    Hoi Renee,
    Heb je vanochtend al een sms-je gestuurd, maar nogmaals van harte gefeliciteerd. Hopelijk geen kater na de kroeg.
    Goeie tijd daar en tot later.

    Je vader

  • 15 Februari 2009 - 08:26

    Aartje:

    Als nog Van Harte Gefeliciteerd met je Verjaardag.
    Zo te lezen heb je het reuze naar je zin gelukkig. Vind het heel leuk om je berichtjes te lezen, en wacht nu op de foto,s.
    Groetjes Eric en Aartje

  • 15 Februari 2009 - 08:49

    Reinier:

    Happy birthday! x

  • 15 Februari 2009 - 08:56

    Jozef En Annet:

    Renee,hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.Geniet van elke dag,wat het weer betreft na regen komt zonneschijn. Wij kijken iedere dag even op de site of er weer nieuws is .Nu wachten wij op de eerste foto's.

  • 15 Februari 2009 - 09:14

    Theo & Jeanne:

    Dag Renéé, gefeliciteerd met je verjaardag. Zo herkenbaar, wij hebben 'n paar jaar terug ook Sidney, Brisbane en Melbourne 'gedaan'. Geniet van je tijd, de mensen en de landen. En .... dat weer wordt wel beter hoor!! Doei.

  • 15 Februari 2009 - 11:19

    M&M:

    Hoi Renée,

    Hartelijk gefeliciteerd met je 21e! Wordt je dan volwassen? :-)
    Geniet van al je omzwervingen en maak er wat moois van.
    Liefs,
    Maaike & Mike

  • 15 Februari 2009 - 11:49

    Hans En Mirjam:

    he reneetje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en speciaal een pootje van je grote vriend Ranja, hij mist je:-)
    nou, zo te lezewn is het allemaal errug rot wat je meemaakt;-)
    Ik heb net dit adres van ellen gekrgeen, was het natuurlijk al weer kwijt. We zullen regelmatig kijken en lezen.
    mooie foto;'s sturen he!
    Nou fijne dag, tis daar geloof ik nu avond he( 7 uur later?)

    heel veel groetjes en een dikke verjaardagskus, Hamisiemer

  • 15 Februari 2009 - 12:06

    M&M:

    Hoi Renée,

    Ik geloof dat de meerderheid vindt dat je 'pas' 20 wordt en dan sluiten wij ons er daar ook maar bij aan :-)
    Nog een jaartje wachten dus...
    Niettemin ben je inmiddels alweer een dagje ouder, zal niet meevallen.

    Liefs,

    M&M

  • 15 Februari 2009 - 14:35

    Evelien:

    Nog vele jaren lieve renee!

  • 15 Februari 2009 - 18:52

    Pascalle:

    Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb het gevierd met een. lekker roseetje. En ook een dikke kus van Guusje.

  • 15 Februari 2009 - 21:18

    Rowan:

    Gaaf Renée!
    En gefeliciteerd!
    In Nederland ben ik nog net op tijd :D
    Ben benieuwd naar de foto's :D

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2012

Fieldtrip Bali

20 Augustus 2009

Last day in paradise!

15 Augustus 2009

6 maanden

11 Augustus 2009

Perth enzo

05 Augustus 2009

Dutchie in the Dessert!
Renee

If you discover the world around you, you will discover the world inside you!

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 72996

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 15 Augustus 2017

Azië & Nieuw Zeeland

11 Januari 2014 - 26 Mei 2014

South East Asia

06 Maart 2014 - 23 Maart 2014

Thesis Research

31 December 2013 - 07 Januari 2014

Dubai and Abu Dhabi

04 Maart 2013 - 04 September 2013

Ireland!

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Fieldtrip Bali

10 Februari 2009 - 28 Augustus 2009

Australie

Landen bezocht: