Singapore 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Renee Weijde - WaarBenJij.nu Singapore 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Renee Weijde - WaarBenJij.nu

Singapore 2

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

12 Februari 2009 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Ben ik weer! Snel he! haha, ik ben nu gratis aan het internetten op de luchthaven van Singapore.

Vanochtend toen we wakker werden rond 0800 uur zijn we om 0830 uur gaan ontbeiten. Al die mensen hier aten uiteraard noudles als ontbeid maar ik ben toch trouw gebleven aan mn croissantje en fruit! Het was verder allemaal wel prima hoor!

Daarna zijn we even naar de supermarkt gegaan voor water en om 13.00 uur werden we opgehaald door margret voor de tour! Het was een erg leuke tour! We hebben belangrijke gebouwen, beelde en planten gezien. Zijn naar een botanische tuin geweest waar ik een foto heb genomen van de orchidee van prinses diana, het slijpen van edelstenen gezien en we zijn naar een chineese tempel geweest. Ook hebben we chinatown en litle india gezien, daar rook het een stuk beter dan in de stad zelf! Lang leven wierrook!

Na de tour zijn we met de bus weer afegzet op de luchthaven waar ik nu ben. Mn vliegtuig heeft nu al 20 min vertraging maar dat betekend dat ik morgen ochtend dus niet zo vroeg in Syndey aankom wat weer een voordeel is! (aangezien ik officieel al rond 06.00 uur in de ochtend aan zou komen!)

Verder heb ik nog niet echt boeiends meer te vertellen. Mam ik koop wel een nieuwe flight back want opsturen kost bijna net zo veel. Oh ruth ik moest mn singapore dollars opmaken dus ik heb voor mezelf foundation van MAC make-up gekocht! Hahah koste hier maar 24.90 dollar! Is iets van 10 euro ofzow.

Ik zit zometeen in een stoel bij het raam maar niet naast een bekende van travel acitve:s dat kon niet meer ofzo. Maakt opzich neit zoveel uit alleen kan ik mn benen niet zo goed strekken daar! MAar ach, dan heb ik morgen ochtend hopelijk mooi uitzicht over Australie als we eroverheen vliegen!

Nog bedankt allemaal voor de leuke brichtjes en blijf ze vooral sturen! Ben ik erg blij mee!

Morgen Sydney en dan horen jullie wel verder hoe het is gegaan!

Tot snel!

Kus

  • 12 Februari 2009 - 08:57

    Ruth:

    Geweldig kind!! mac make-up is de besten dus dat was een goede investering!!hihi ben nu al benieuwd naar je foto's. dikke knuffel
    ruth

  • 12 Februari 2009 - 09:04

    Mam:

    De zak voor je rugzak is al onderweg.Heb het in een plat pakje gedaan. Is met een week daar.Heb voor oma een paar foto's af laten drukken van Schiphol.Sterkte dit laatste stuk.Nog een paar uur en dan ben je er.liefs mam.

  • 12 Februari 2009 - 09:49

    Goeanneman:

    Hoi Liefy,

    Wat leuk te horen dat het allemaal goed gaat en je het naar je zin hebt en alvast veel plezier is Sydney!(ben zo trots op je!!!)
    Dikke kus en tot gauw weer....

    Sgattie.

  • 12 Februari 2009 - 09:50

    Goeanneman:

    Hoi Liefy,

    Wat leuk te horen dat het allemaal goed gaat en je het naar je zin hebt en alvast veel plezier is Sydney!(ben zo trots op je!!!)
    Dikke kus en tot gauw weer....

    Sgattie.

  • 12 Februari 2009 - 09:51

    Rowan:

    Ja ja! Ik volg je op de voet ;) haha
    Gaaf, zo'n mooie citytour!
    En een MAC make-upje is nooit weg, het is een goed merk!
    En noodles als ontbijt zou ik ook niet zien zitten haha ;)
    Succes in het vliegtuig en veel kijkplezier met het landen vanuit je stoeltje aan het raam!!

    Kus, Rowan

  • 12 Februari 2009 - 10:00

    Mam:

    Over noodles gesproken. Die kreeg ik als ontbijt in Hong Kong toen jij daar werd geboren. Zondag 20 jaar geleden!!!!!

  • 12 Februari 2009 - 10:46

    Evelien:

    Hey schat!

    Wat leuk, haha heb je nou zolang naar uitgekeken!
    Ik ga zeker je verhaaltjes allemaal bijhouden en ik hoop dat het allemaal net zo leuk, mooi en spannend wordt als je in gedachte had.
    Nog even en je bent er!

    Pas goed op jezelf.

    Liefs

  • 12 Februari 2009 - 10:53

    Pim En Pan:

    Hoi nichtje, bij terugkomst in Hong Kong wel noodles eten bij het ontbijt hoor, want anders ben je geen echte aziaat :) Staat tenslotte in je paspoort dat je het wel bent, toch? Veel plezier daarzo, we zullen je op de voet volgen! X, P&P

  • 12 Februari 2009 - 12:05

    Christina:

    heeeeeeeee vakantieganger tof voor je joh je hebt er zo lang naar uitgekeken geniet er maar lekker van hoor snel weer van je groetjes luv you
    christina

  • 12 Februari 2009 - 12:35

    Ilonka:

    Wow! Jij hebt in een paar uur al meer van de wereld gezien dan ik in 19 jaar!
    Ik wens je een hele fijne reis!
    En geniet ervan he!!
    Liefs Ilonka

  • 12 Februari 2009 - 15:56

    Lenneke:

    Nou, zo te horen vermaak je je al prima! Das mooi! :-) Ik hoop snel wat foto's te kunnen zien! Ben benieuwd!

    XXX Lenneke

  • 12 Februari 2009 - 17:52

    Linda:

    Hey Renee

    Leuk om je verhaaltjes te lezen en dat je het zo naar je zin hebt.
    Veel plezier down under!!
    Dikke kus Linda

  • 12 Februari 2009 - 19:27

    Janka:

    hoorde net van Ellen dat je geland bent dusssssssssss laat het maar komen nu dit is waar je zolang op gewacht hebt tot gauw kus

  • 13 Februari 2009 - 08:42

    Maarten:

    Hoi nichtje,

    hoorde van mn moeder via jou moeder in london dat je bent goed bent aangekomen in sydney! Heel veel plezier en succes de komende tijd!

    x

  • 13 Februari 2009 - 09:51

    Lisa:

    Reneeee!!! wat super dat je goed ben aangekomen, ik heb net al je berichtjes gelezen..je ben snel joh!! ik ben erg benieuwd naar je foto's!!!

    have fun!!!!!!!

    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Australie

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2012

Fieldtrip Bali

20 Augustus 2009

Last day in paradise!

15 Augustus 2009

6 maanden

11 Augustus 2009

Perth enzo

05 Augustus 2009

Dutchie in the Dessert!
Renee

If you discover the world around you, you will discover the world inside you!

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 72779

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 15 Augustus 2017

Azië & Nieuw Zeeland

11 Januari 2014 - 26 Mei 2014

South East Asia

06 Maart 2014 - 23 Maart 2014

Thesis Research

31 December 2013 - 07 Januari 2014

Dubai and Abu Dhabi

04 Maart 2013 - 04 September 2013

Ireland!

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Fieldtrip Bali

10 Februari 2009 - 28 Augustus 2009

Australie

Landen bezocht: