Singapore city! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Renee Weijde - WaarBenJij.nu Singapore city! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Renee Weijde - WaarBenJij.nu

Singapore city!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

11 Februari 2009 | Singapore, Singapore

hallo allemaa,

Aller eerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en mailtjes die ik heb ontvangen! Blijf vooral sturen vind ik leuk om te lezen!

Nou gisteren werd ik dus door mn moeder, 2 zussen, annemiek, eef, claire en yara naar schiphol met de trein gebracht! Het was allemaal erg gezellig maar het afscheid naderde! Dus eenmaal in gechecked moest ik afscheid nemen van iedereen, en dat was niet leuk!

Maar toen begon de reis, eerst met het vliegtuig naar Heathrow. Toen we daar geland waren moesten we met een bus naar een andere gate. Daar vertrok het vliegtuig verder naar Singapore. Het was echt een lange vlcuht maar ik zat naast een echpaar dat uit brighton kwam. Was erg gezellig! We kregen vies te eten maar wel highland water! haha. Ik ben snachts om 0.30 uur gaan slapen en werd de volgende dag om 08.00 uur wakker. Dus we kregen om 10.00 uur nog een english brackfast maar in Singapore was het dus al 18.30 uur! (ongeveer) Dus toen we eenmaal geland en door de douane kwamen (ja ja ik heb een stempel in mn paspoort) was het al weer avond! We werden ook hier met een bus opgehaald en naar het hotel gebracht. Ik zit met angela en ilse op een kamer, erg gezellig allemaal. Maar als je buiten loopt heb je het idee dat je in een kas van de botanische tuinen rond loopt! Met heel veel smok! Maar goed, dat overleven we ewel.

Morgen hebben we eest ontbeid, dan gaan we even maar de mall en vervolgens hebben we om 13.00 uur een sight seeing tour door Singapore die ongeveer 3.5 uur duurt! Daarna worden we afgezet op de luchthaven en vliegen we door naar Sydney!

Dikke kus

• 11 Februari 2009 - 14:53

Yaar:

Blij te horen dat je goed en wel aangekomen bent daar:) Nu op naar Sydney morgen meis!
    Afscheid was gister zwaar he? Maar wel gezellig vond ik:)
    Ga je missen schat,

Liefs, Yaar

• 11 Februari 2009 - 15:04

Tamara:

Leuk hoor renee, een klein tripje singapore tussendoor! Heel heel heel heel veel plezier he meid!!

Dikke kus

• 11 Februari 2009 - 15:05

Claire:

Heey Reneetje

mooi dat je goed bent aangekomen. Geniet er van

Kus

• 11 Februari 2009 - 15:06

Mam:

Hoi mop,fijn dat alles goed loopt. Gisteren was ook een dag met gouden randje.Je vergat neef Steef te vermelden bij de uitzwaaiers.Maak maar super veel foto's en laat ze ons zien. Dikke kus.mam.

• 11 Februari 2009 - 15:14

Janka:

Heerlijk al die ervaringen. geniet er maar lekker van en een goede reis verder.liefs janka

• 11 Februari 2009 - 15:17

Maarten:

Hoi Nichtje,

klinkt superleuk! Als ik het had geweten dat je naar london zou komen had ik nog wel ff gezwaaid ofzo:) Je bent steef vergeten te vermelden in het afscheidsteam btw.

Heel veel plezier!

X

• 11 Februari 2009 - 15:18

Ben:

Spannend allemaal Weifie.
    In Sydney staat de hele boel in de fik, dus daar zal de warmte wel van een hele andere soort zijn. :) :)

Is goed voor je Reneetje, alleen op reis.
    "May the wind blow in your sails"

Boyd's Papsie Ben.

• 11 Februari 2009 - 15:34

Annemiek:

Schatjeeeeee!

Fijn dat we al zo snel iets van je horen. Ik heb sinds t afscheid gister tot nu telkens op de klok zitten kijken en me daarbij te bedenken hoelang je nog moest vliegen :P

Maar lekker dat je daar nu bent! Geniet ervan!

(L)

• 11 Februari 2009 - 15:38

Rowan:

Renée! Wat cool!
    Kan je lekker noodles eten in Singapore!!
    Wat klinkt dat allemaal ver weg, zeg :D
    Maar gaaf, zo'n begin van je avontuur!
    Veel foto's maken hè en sla alle plaatjes maar goed in je hoofdje op ;)
    Hoop dat het afscheid meeviel (las dat het gezellig maar zwaar was) en dat je nu ontzettend veel gaat zien en meemaken!
    Ik ben blij dat je overal veilig bent aangekomen.
    Succes met de reis!

Liefs, Rowan

• 11 Februari 2009 - 15:40

Alma:

Hoi Renée,
    Zo, het afscheid zit er op....Fijn dat je tot nu een goede reis hebt gehad.
    Geniet ervan!!
    Groetjes van Alma en de rest.

• 11 Februari 2009 - 15:52

Albert:

Hoi Renee,

Fijn dat je goed bent aangekomen in Sinapore.
    Mocht je nog langs Orchard road komen, dan heeft je vader daar ook nog rond gelopen. Er zit daar een Ierse pub waar ik rugby ging kijken. Geniet er van.

• 11 Februari 2009 - 15:57

Desiree:

Heeeeee Reneetje!

Idd wat super dat we zo snel al wat van je horen en dat het allemaal goed gaat :D! Blijf zo doorgaan met berichten zodat we weten wat oos bikkeltje allemaal aan het doen is daar down under ;)! Geniet van je tussenstopje en de sight seeing! Tot horensss hihi!

Liefs Desiree!

• 11 Februari 2009 - 16:07

Evelien:

neem zo'n hip mondkapje!

• 11 Februari 2009 - 16:18

Ruth:

ja heel hip zo'n kapje werkt niet alleen tegen smok maar ook tegen sars..

Veel plezier met de tour door de stad. Je kunt genoeg foto's maken!!
    kus

• 11 Februari 2009 - 16:20

Chris:

Wat leuk allemaal!! Ben blij dat je het naar je zin hebt. Met die britten heb je alvast je engels kunnen oefenen. Veel plezier in de botanische tuinen, vast leuker dan Kew Gardens. xx

• 11 Februari 2009 - 16:35

Bram:

je weeet tochh..

lovely lovely mate.

have fun, en ga naar de three monkeys bar in sydney..
    hier in venezuela is alles goed.. tropical..

bye bye, bram

p.s ej yara, alles goed
    jou heb ik ook jaren niet gesproken..
    xx

• 11 Februari 2009 - 16:39

Hetty:

Ghee Renee
    blij te horen dat je een goede start heb gemaakt en afscheid nemen is altijd lastig.

Maak maar veel foto's en schrijf maar vaak een verslagje dan kunnen wij langs de lijn ook meegenieten.

Dikke kuzz Hetty.

ps:wil je iedereen de groete van me doen.

• 11 Februari 2009 - 16:54

Lenneke:

Wat fijn om te horen dat je goed bent aangekomen in Singapore! Geniet van de sightseeing tour! Veel foto's maken enzo... ;) Ik kijk alweer uit naar je volgende berichtje!

Groetjes Lenneke

• 11 Februari 2009 - 17:00

Veerle:

lieve schat!
    klinkt leuk allemaal! gelukkig is het eerste deel allemaal goed gegaan :D en nu op naar waar het echt om draait he ;)

tot snell
    dikke kus Veer

• 11 Februari 2009 - 17:21

Jozef En Annet:

So far so good, geniet,geniet,geniet

• 11 Februari 2009 - 18:08

Lot:

Jemig wat heb je al veel reacties! Maar het belangrijkste is natuurlijk een goede reis. Fijn dat de reis tot nu toe, ondanks het fijne vliegtuig eten, goed gegaan is. Op naar het nogal warme Australie!!! xxxx

• 11 Februari 2009 - 18:09

Lot:

eslinensaartje.waarbenjij.nu is me zus trouwens als je dr wil contacten.. xxxx

• 11 Februari 2009 - 19:38

Suzy:

Joehoeeeeeee!
    Wat goed dat je het naar je zin hebt. Ben zo blij voor je dat alles goed is gegaan en ook dat we zo snel wat horen is idd super leuk!
    Geniet van je tripje Singapore.. en dan morgen EIN-DE-LIJK naar Sidney:D:D
    Nou meis, veel plezier en goede reis alvast voor morgen!

(K)

• 11 Februari 2009 - 20:06

Lindy :

Lieverd!

wat FIJN om te horen dat je goed en wel bent aangekomen (al had ik natuurlijk niets anders verwacht) en wat fijn van je dat je zo snel wat van je laat horen! Leuk leuk allemaal!

Genieten maar in die botanische tuin:)

Liefs

• 11 Februari 2009 - 22:08

Jan En Ariene:

Hoi Renee,
    Als je dit leest zit je al in Sydney waar het botanische tuingevoel volgens mij weer weg is. Leuke stad,wij hadden daar een gevoel van 'homecoming', veel te doen, dus ook daar weer genieten!!!! Niet te snel verder reizen, je hebt tijd zat.
    Groetjes, Jan en Ariene