One Way Ticket - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu One Way Ticket - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu

One Way Ticket

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

07 Augustus 2016 | Nederland, Terheijden

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden maar het is eindelijk weer zo ver!

Op maandag 15 Augustus vertrek ik weer richting Azië en Oceanië, dit keer heb ik een Work & Holiday visa voor Nieuw Zeeland waar ik dus een jaar mag rondreizen en werken. Ik ga eerst nog even terug naar Bali waar ik 3 weken zal rondreizen en heb ook nog plannen om naar Vietnam te gaan, dus ik dacht, laat ik gewoon maar een enkeltje boeken, wel zo handig! Ongekende vrijheid.

Sommigen van jullie volgen mijn nieuwe Instagram account al, voor hen die er nog niet vanaf weten, ik post mijn reis foto's op Instagram onder de naam @worldweijde. Ook zal er een website komen www.worldweijde.com maar deze is nog under construction. Ik zal tot die tijd mijn reisverhalen nog gewoon hier posten en zodra de nieuwe website online gaat, laat ik het jullie weten!

Verder heb ik ook nog een leuke blog mogen schrijven voor de webstie www.liefvoorjeleif.nl (http://www.liefvoorjeleif.nl/one-way-ticket/) altijd leuk om even te lezen.

Aankomende week nog de laatste dingen regelen en inpakken etc. en dan ben ik klaar om te gaan!!!

Groetjes Renée

• 07 Augustus 2016 - 20:15

Jozef:

We gaan je volgen!

• 07 Augustus 2016 - 21:45

Linda Duerings :

Ben ook weer van de partij..

• 07 Augustus 2016 - 23:28

Tante C:

Lieve Renée, een berichtje uit de warme Verenigde Staten. Jammer dat we er niet bij zijn volgende week om je 'dag' te zeggen.
    Heel veel plezier, kom veilig terug en we blijven je volgen!
    Liefs
    Frans en tante C

• 08 Augustus 2016 - 06:25

Hetty:

We reizen weer op je schouders mee Renee, goede reis en kom gezond weer terug

• 08 Augustus 2016 - 10:09

Pascalle:

Wil al jouw mooie avonturen wel lezen.