Ready for take off - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Renee Weijde - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

10 Januari 2015 | Nederland, Terheijden

En toen was het ineens zo ver! Na maanden van werken, sparen en er naar uitgekeken te hebben vlieg ik morgen ochtend om 10.45 uur dan eindelijk richting Azie!

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen! Kerst, Oud en Nieuw, het ene feest na het andere en toen had ik ineens op 4 Januari mijn laatste werkdag bij H&M wat toch wel een heel vreemd gevoel was. Het is niet de eerste keer dat ik mijn baan opzeg om te gaan reizen, inmiddels is het alweer de derde keer zelfs maar ondanks dat ik iets ga doen waar ik heel blij van word geef ik ook weer een stukje zekerheid op, maar ach dat houd het spannend zeg ik dan maar ;) Dus bij deze wil ik alle lieve collega's van filliaal 020 nogmaals super bedanken voor de heerlijke tijd en de geweldige afscheids borrel wat uitliep op een flinke stap avond! Een waardig afscheid was het zeker hahaha! Met mijn Azie-proof-pakket kan ik in iedergeval prima voorbereid op reis, Top!!

Toen had ik nog zo'n 6 dagen "vrij" om de laatste dingen te regelen, het inpakken van mijn backpack, vriendinnen gedag te zeggen en en nog even de verjaardag vieren van mijn lieve vriendin Lisa zodat ik er toch nog bij kon zijn ondanks dat ze pas de 14e jarig is! ;) Tsjah, ik zal toch maar eens een keer een feestje missen, dat kan toch niet he! haha ;)

Dus net online ingechecked, boarding pass geprint en vanavond nog lekker met het hele gezin samen eten, of hoe ik het altijd noem; het laatste avond maal haha alleen dit keer geen traditiegetrouwe stampot zuurkool helaas maar nasi, ook lekker!


Tot de volgende keer dan maar weer, dan krijgen je een blog vanuit het warme Thailand! :D

Liefs x


  • 10 Januari 2015 - 15:54

    Henny:

    Lieve Renee, heel veel plezier....maak er maar een mooie reis van,,,,xxx

  • 10 Januari 2015 - 15:58

    Yara:

    Hhmmm zin in die nasi:) tot zo x

  • 10 Januari 2015 - 15:59

    Henny:

    Lieve Renée, allereerst hele goede reis gewenst! Geniet van alles en via je waarbenjij.nu reizen we een beetje met je mee. Veel plezier! Veel liefs van ons beiden.

  • 10 Januari 2015 - 16:13

    Aartje:

    Heel veel plezier, een goede reis en vooral veel lachen.

    Eet smakelijk straks en doe de groetjes aan heel de familie.

    Veel liefs Eric en Aartje.

  • 10 Januari 2015 - 17:27

    Pascalle:

    I will follow

  • 10 Januari 2015 - 17:28

    Pascalle:

    I will follow

  • 10 Januari 2015 - 18:30

    Rinus De Regt:

    Hoi Renée,

    Heel veel plezier gewenst op jouw reis door Azië. Wij gaan op afstand genieten van jouw belevenissen, speciaal die op Bali.

    Groetjes en tot ergens eind mei,

    Nelleke en Rinus

  • 10 Januari 2015 - 18:53

    Evi Depevi:

    Veel plezier leukerd!! Geniet van je mooie reis! Ik hou je blog in de gaten!! Xx

  • 10 Januari 2015 - 20:37

    Sonja Van De Riet:

    hele goede reis,en lekker genieten!

  • 10 Januari 2015 - 21:28

    Bep.:

    Een hele goeie reis en we gaan je volgen:-)

  • 10 Januari 2015 - 23:35

    Sheila:

    Lieve runnee goede reis XX

  • 10 Januari 2015 - 23:50

    Frans En Tante C:

    lieve Renée, we wensen je een heel fijne, bijzondere reis toe, liefs

  • 11 Januari 2015 - 08:00

    Hetty:

    Lieve Renee, wat zullen we je toch weer missen

  • 12 Januari 2015 - 17:42

    Linda Duerings :

    We gaan je weer volgen op al je avonturen.

  • 13 Januari 2015 - 20:52

    Karin:

    Wauw, supergaaf zo'n reis! Have fun en ik ga je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terheijden

Renee

If you discover the world around you, you will discover the world inside you!

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 72734

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 15 Augustus 2017

Azië & Nieuw Zeeland

11 Januari 2014 - 26 Mei 2014

South East Asia

06 Maart 2014 - 23 Maart 2014

Thesis Research

31 December 2013 - 07 Januari 2014

Dubai and Abu Dhabi

04 Maart 2013 - 04 September 2013

Ireland!

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Fieldtrip Bali

10 Februari 2009 - 28 Augustus 2009

Australie

Landen bezocht: